The Other Side

Kamu Tak Tahu Yang Bila...

...

Bila sedang syok berbual dengan aku melalui telefon
Aku tiba-tiba gelak
Atau buat bunyi " Owhhh~"
Balas ayat dengan "Hmmm~"

Sebenarnya
Aku tak dengar pom apa yang kamu duk beria cakap tu
Tak pom aku tak faham apa lar yang sedang dibualkan

Bila kamu tanya,
"Kan?"
Haa, ini peluang emas aku untuk balas,
"Ha ah"
Simple kan ^^

Tak pom aku jujur lar sikit
Sebab tak boleh jawab kamu tanya
"Apa pendapat kau?"
Aku akan mengaku aku tak dengar atau tak faham
Mintak buat siaran ulangan

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Fokus

[kucing aku reti gigit dan main kuis-kuis handphone jer]

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: selalu berlaku bila dia cakap tak berhenti dah aku dah mula hilang fokus
pernah sekali kantoi ngan member aku
yang lain tak pernah tahu rahsia teragung nih
*miahaha*

p/s lagi: korang pernah tak buat macam ni ? :D

Heh, siapa nak Ayat balik ???

6 comments:

Cikya said...
April 1, 2011 at 12:08 AM

naqiah,

banyak-banyak, kucing jugak yang comel.. ^^'

[Reply to comment]
storyfromme said...
April 1, 2011 at 1:40 AM

hahaha..sama la kita.kadang-kadang senang hilang fokus.

[Reply to comment]
Cikya said...
April 1, 2011 at 10:02 AM

story,

tu lar, cakap lama sangat, tak pom terlalu laju sebab excited.
akhirnya, berlakulah kes buat-buat faham.. :D

[Reply to comment]
DaK CoMoT said...
April 1, 2011 at 10:17 AM

comot kalau xdengar comot diam je..pastu org tnya..kan2??comot kata la sory..xdengar..pedia ang cakap tadi??hahaha gila kejam...kehkehkeh

[Reply to comment]
Cikya said...
April 1, 2011 at 4:45 PM

comot,

haha, sabar je lah.
jujur sangat..
lain kali kena buat-buat paham..
ngee~ :D
cikta kalau diam maksudnya tertido..kiki

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.