The Other Side

Dua Hari Penuh Kalori...

Assalamualaikum w.b.t...

[new york cheese]

[cheese choc]

[seafood lasagna]
*dah luak sikit sebab lapar sangat, pizza lambat sampai...*

Tak terkira berapa banyak lebihan kalori yang akhirnya menjadi lemak-lemak dalam badan
Dalam sem ni, boleh kira dengan sebelah jari berapa kali aku jogging kat tasik tu

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Badan

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: rasa macam cacing yang mengidam nak makan ini semua, aku tak bersalah..
hahaha

Heh, siapa nak Ayat balik ???

13 comments:

.:sweet honey:. said...
March 29, 2011 at 5:53 PM

menitik airliur nengok makanan tu...huhuhu...

nk bgtau ni,
awk di tag.meh tgk meh.. :)

[Reply to comment]
missSenget said...
March 29, 2011 at 7:11 PM

sedap gile..

wahh..meleleh laa air liur gini.. x___x

[Reply to comment]
Cikya said...
March 29, 2011 at 7:25 PM

sweet honey,

tinkayuuu sebab tag :D
menitik air liur jangan lupa lap.. ^^'

senget,

entah, nafsu makan meronta-ronta mengidam macam-macam dua-tiga hari ni..
lama-lama kopak buleh..
adeh! :D

[Reply to comment]
einaa_akemi said...
March 29, 2011 at 8:07 PM

meneleleh air liur tengok kek tu...rajin berjalan semata-mata nak puaskan hati ye...

[Reply to comment]
Cikya said...
March 29, 2011 at 8:27 PM

einaa_akemi,

hee, kalau tak makan nanti gian..
lagi dasyat..makan lagi banyak
baik puaskan hati dulu..
takde lar terkilan sangat nanti..
:)

[Reply to comment]
kay_are said...
March 29, 2011 at 10:44 PM

sedapnye nampak.. makan sorang2 je.. x aci!

[Reply to comment]
Cikya said...
March 29, 2011 at 10:55 PM

kay_are,

nak makan ngan sape lagi ??
usung perut sorang-sorang senang, nak makan ikut suka nak berhenti kat mana..
haha :D

[Reply to comment]
~syue~ said...
March 29, 2011 at 11:22 PM

nyum3!
nak jugak... dapnye.. :)

[Reply to comment]
Cekodok said...
March 29, 2011 at 11:23 PM

cikya ko melantak sorang2 ke cikya... hahaha

[Reply to comment]
Cikya said...
March 30, 2011 at 12:28 AM

syue,

hee, jom, esok jumpa kat sogo, tapi syue makan sorang, cikya tengok jer,
duit dah tak bekepok..haha :D

cekodok,

erkk,

malu nak ngaku, kek tu sorang-sorang..
yang pizza tu makan ngan member, Meal for 2.
botak lar.. ^^'

[Reply to comment]
Thalhah Amir said...
March 30, 2011 at 12:40 AM

sedaknyo makey... nok ugok.. huhu

[Reply to comment]
AizA said...
March 30, 2011 at 12:43 AM

huhuhuhu... nak makan tu sumer... tapi on diet... sodihnya.... huhuhuhuhuhuhuhu...

[Reply to comment]
Cikya said...
March 30, 2011 at 1:04 AM

thalhah,

sedakk..bukan sokmo :)
sekali-sekala..

aiza,

lar, diet ka ??
makan jer, bukan santapan rutin kan..
kalau takut spoil diet, excercise banyak-banyak lepas makan
*nasihat orang yang tidur selepas makan kek dua slice*
adeh!

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.