The Other Side

Hadiah Untuk Diri Sendiri

Assalamualaikum w.b.t

Entry ini bertujuan untuk menaikkan semangat aku siapkan semua kerja
Malam ni nak siapkan report..
Dan ganjaran dapat siapkan report adalah tengok Cerita Barbie ???

[target nak tengok yang ni]
^^

haha
Jangan gelakkan aku sebab selera macam budak-budak
Aku suka tengok anime atau kartun yang comel-comel
Kalaulah tak comel pom selagi jalan cerita best aku layan

Sebelum aku lepak bilik member aku layan MV Hindustan
Dia tengah pasang lagu barbie Girl by Aqua
Aku bantai gelak sebab semangat dia nyanyi.
dan lirik lagu tu agak kelakar..

:: Imagination, life is your creation ::

Aku rasa kanak-kanak tak elok didedahkan dengan lagu ni ?
Mungkin budak perempuan dikecualikan..
Adeh!

Ker aku salah tafsir lagu tu ??
haha
Lupakan, pendapat aku tak penting pom

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Preference

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: cerita Barbie kan selalu ada hari ahad, aku pernah berniat nak ponteng sekolah dulu-dulu semata-mata nak tengok cerita tu..
tapi tak ponteng pom~
kecewa je lah.. ^^"

[kalau heroin Barbie dah tua, dah kurang sedikit keinginan nak tengok]
hahaha

p/s lagi: dan hero Barbie selalu hensemm..miahaha :D

Heh, siapa nak Ayat balik ???

6 comments:

storyfromme said...
March 30, 2011 at 7:50 AM

aku pun layan cite barbie lagi.

[Reply to comment]
putra87­™ said...
March 30, 2011 at 8:42 AM

hahaha.. ops... sy pn terlayan gk cite barbie... wakakaka...

[Reply to comment]
Cikya said...
March 30, 2011 at 11:20 AM

story,

cerita best, kartun lawa..
lepas tengok rasa gembira.. :)
fairy tale..

putra87,

haha, kira cerita barbie ni merentasi gender lar..
sume orang tengok.. :D

[Reply to comment]
Cekodok said...
March 30, 2011 at 11:58 AM

adeh.. anime ok lagi.. kalo masuk bab barbie dah parah dah.. hahah

[Reply to comment]
Cikya said...
March 30, 2011 at 3:38 PM

cekodok,

tak rasa muda remaja ker bila tengok barbie ??
hahaha ^^'
cuci mata ah..kartun comel.. :D

[Reply to comment]
Anonymous said...
April 29, 2011 at 10:43 PM

After us the deluge.

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.