The Other Side

Nak Kahwin jugak...

Assalamualaikum w.b.t

Ini bukan cerita aku
Cerita kawan aku..
Yang mana tiba-tiba dia cakap 
"Weyh, aku rasa nak kahwin lah"
Aku tanya kenapa..
Rupa-rupanya penangan balik dari majlis kahwin..
kahkahkah
Erkk, maaf, bukan aku gelak niat suci kamu nak kahwin
Aku cuma rasa terketawa bahagian penangan majlis kahwin itu

[yang ni macam simple, sesuai lah dengan jiwa aku]
*haha*

Kahwin, perghh, bunyi jer macam best..
Aku cakap bunyi sebab aku dengar cerita orang je selama ni
Jadi, kalau nak tahu best ker tak
Kena kahwin dulu lah
Aku masih dapat bersabar..
hahaha
*giler gatal ayat*

[jemput semua...]

Yang pasti aku harap
Setiap perkahwinan tak kan ada yang menggegarkan Arasy.
Nauzubillah..

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Penangan

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: doakan aku eh :)

Heh, siapa nak Ayat balik ???

4 comments:

Cekodok said...
March 15, 2011 at 1:09 PM

"Jadi, kalau nak tahu best ker tak
Kena kahwin dulu lah"

kata2 yang sangat bermakna.. kenapa.. bila dah kawen baru la kita tau susah senang.. best ke tak best... hehe...

[Reply to comment]
Cikya said...
March 15, 2011 at 4:38 PM

@Cekodok

nanti dah nak kahwin, ajak, mana tahu boleh datang, boleh tambah koleksi hadiah kahwin..
tak mau sedih-sedih..
tapi jiwang lue best..haha :D

[Reply to comment]
Cikya said...
March 22, 2011 at 2:02 AM

puh..puh..
doa Cik Azeya cepat kahwin...

Amin~ :D

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.