The Other Side

Separa Cinta Separa Suka Ada ???

Assalamualaikum w.b.t

Korang pernah dengar tak istilah ni ??

:: Separa Cinta Separa Suka ::

Haa kau,
Mahu tersengih bila member aku cakap macam tu kat aku

Bila member aku menghuraikan dengan panjang lebar bahawa
1. Cinta dan Suka Tak Sama
2. Memang Tak Sama
3. Kategori Ketiga Adalah Sayang
*lain jugak*

Kisah aku,
Kesimpulan member aku bagi
Separa Cinta Separa Suka
Kisah aku macam mana sampai member aku cakap macam tu ?
Nanti jadi realiti lah aku kongsi..
hahaha
*jangan harap aku kongsi*
merapu merepek kisah orang lain boleh lar aku canang..kiki

CinKa + SuTa = Mix Blood Cinta dan Suka

[Cin dan Ka bila bersama..]

:: Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Perasaan

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: 
tanam pinang rapat-rapat
puyuh nak lari terlanggar perigi
masuk minang lah cepat-cepat
sendiri sudah berdua belum lagi

p/s lagi: sila gelak..hahaha

Heh, siapa nak Ayat balik ???

4 comments:

cantekk said...
April 9, 2011 at 11:08 AM

owh..rasenye slm ni sy cume suke je ;-D hihi

[Reply to comment]
HAZWAN17 said...
April 9, 2011 at 12:02 PM

dari suke boleh timbulnya syg..
eh betul ke hehe

[Reply to comment]
Cekodok said...
April 9, 2011 at 1:18 PM

bab ni yang rumit ni.. adesss....

[Reply to comment]
Cikya said...
April 9, 2011 at 2:22 PM

cantekk,

hee, entah lah cantekk, keliru..
hahaha :D

hazwan,

erkk, kalau suka tak sayang buleh ?
nak suka jer.. ^^'

cekodok,

ni kena bagi spesel tutorial kat cekodok pasal jiwa perasaan nih.
haha :D

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.