The Other Side

Sensitiviti Manusia, Aku Kecewa

Assalamualaikum w.b.t

Bukan apa sangat,
Cuma aku tertengok Filem Cuti-Cuti Cinta

Dengar tajuk aku memang tak berminat dah
Sebab nampak macam..
*aku tak nak komen*

Tapi aku tengok jugak sebab nak tengok Nora Danish

Yang aku terkilan masa makhlus XX dan XY tu terperangkap kat pulau
Seorang pakai short,
Seorang tak cukup kain
Aku persoalkan
Bila masa kau solat ???
Apa pakai kanvas balut untuk tutup..

Logik akal aku tak dapat nak terima
Baiklah,
Aku bukan berseni sangat nak jadi pengkritik filem ker apo

Sekian.

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Sensitiviti

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: aku cuba berhusnu-zhon, tapi sekali dah buat benda-benda yang tak sepatutnya...
aku jadi prejudis.
Blame me.

p/s: maaf, aku ni tak up-to-date pasal filem...

Heh, siapa nak Ayat balik ???

9 comments:

Dilla Nur said...
April 4, 2011 at 9:16 PM

hehe...mmg kurang sensitiviti sket citer2 ni kekadang...cam x bpe logik pom ade... :)

[Reply to comment]
cantekk said...
April 4, 2011 at 9:27 PM

mmg tamo tgk citer ni, tp nk komen nye pasal, tgk jgk la..

citer yg hampeh sgt

[Reply to comment]
Cekodok said...
April 4, 2011 at 10:27 PM

tak pernah tgk pom.. kekeke... cikya.. mende gitu dah kire darurat tu cikya... boleh sampai tahap sapu lumpur dah tu satu badan nak tutup aurat.. hehe

[Reply to comment]
Cikya said...
April 4, 2011 at 10:37 PM

pijahh,

kan, sangat lar, kalau omputih boleh terima lagi..
siap kongsi-kongsi penutup botol buat minum..
I geli youu~
haha :D

tipah,

tengok pom separuh hati,
last-last dengar dialog, buat benda lain daripada hadap..

sis Dilla,

tu lar, macam mengarut pom ada..
yang pasti, biasanya, cerita jauh dari realiti.
siapa kaya angkat tangan rela nak duduk kampung ngan buah hati yang kamu baru kenal 3 hari...

[Reply to comment]
Cikya said...
April 4, 2011 at 10:41 PM

cantekk,

hee, sori cantekk terpaksa tengok cerita ni..
entah lah,
jauh dari logik keseluruhan cerita..

cekodok,

haha, pergh, ajaran baru cekodok, sapu lumpur buat baju..
darurat lar sangat..
your life, you choose the way you live..
kan...

[Reply to comment]
~syue~ said...
April 5, 2011 at 12:51 AM

haha...kan kan? nampak sangat tak kesah pasal......... :)

sila sla ea tengok yang ni ;

cantik betul nombor abg Ben ni tau

macam macam kerenah artis di red carpet kan?

[Reply to comment]
Cikya said...
April 5, 2011 at 1:16 PM

syue,

konon macam dramatik lar terperangkap kat pulau..
kalau pelakon non-muslim boleh lar tahan jugak..
adess~

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.