The Other Side

Perasaan Lelaki.

Assalamualaikum w.b.t.

Sebenarnya,
Nak cerita kalau aku lelaki,
Perasaan yang akan au mungkin dialami..
Kehkehkeh,
*perasan dah cukup perempuan sangat lar tu*

Lepas hantar adik balik Pahang, kat Hentian Bas Putra.
Padahal dah sarapan dengan roti dan sup cendawan lagi.
Singgah The Mall sebab mengidam nak makan KFC.

Dalam 11.00 pagi tak ramai lagi orang,
Aku pom tak pakai spek, nak pakai lense lagi lar tak rajin.

Sambil menjamu selera, ada satu pasangan couple lagi,
Yeah...couple..

Kalau aku, sebagai lelaki, tak kisah sebagai buah hati perempuan tu, suami perempuan tu ker,
Aku takkan bagi dia bagai shawl dedah-dedah dada ni,
Aku tak bagi dia pakai lengan pendek sampai boleh kira bulu yang ada kat tangan dia.
Aku tak bagi dia pakai seluar ketat, sampai nak jalan pom susah.
Aku larang dia pakai baju atas punggung yang nyata menjadi perhatian mata liar ajnabi.
Heh, bukan lelaki je tahu tengok badan perempuan,
Perempuan pom cuci mata tengok orang dedah-dedah ni.

Sebab,
Kalau aku lelaki, aku ada ego,
Aku akan iri kalau lelaki lain nampak apa yang buah hati aku ada.
Kalau jumpa yang jenis playboy, agaknya,
Sekali dia jeling badan buah hati kau,
Dah dapat ukur saiz 36-24-34 kot..
Hahaha
*gelak sinis



Tu kalau aku lelaki,
Kalau aku perempuan, aku tak bagi kot suami aku keluar pakai seluar tiga suku.
Hahaha
*gelak kali ni dasar perempuan tamak!
:P
Nak bagi dia pakai skin tight jeans lagi lar, mahu berperang baru dia boleh keluar.

Okeh, mungkin sebab dia belum kahwin,
Jadi tak rasa insecurity kalau orang lain pandang buah hati dia,
Malah rasa bangga.
Bila dah kahwin, baru suruh tutup situ sini,
Baru perasan tanggungjawab yang dosa isteri dia tanggung.
Tak nak jadi suami dayus kan?

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Dress Code

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: untuk yang dah atau belum berkahwin, hak perkahwinan? kita ada hak?
boleh layan Mana Milik Kita by Rabbani..


Heh, siapa nak Ayat balik ???

5 comments:

Ihsan Arifin said...
November 20, 2011 at 1:43 PM

sibuk sekarang yg laki nak jadi pompuan yg pompuan nak jadi laki ;)

[Reply to comment]
Cikya said...
November 20, 2011 at 1:54 PM

Ihsan,

nanti nak cari isteri kena hati-hati..
ekekeke :D

[Reply to comment]
Cikya said...
November 21, 2011 at 6:20 AM

Mr. A love too strong to die,

OK untuk which part? :D
hehe

[Reply to comment]
Nanny jijiey said...
April 20, 2013 at 9:59 PM

likeee this!!!
haha part bergaduh dulu before bru bleh kuar rumah~~~:D:D:D

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.