The Other Side

Update Blog Guna Handphone

Amaran awal.

Handphone aku cikai je,
Harga tak cecah ribu,
touch screen apatah lagi.

Terima kasih berkalung-kalung diucapkan kepada Syarikat Celcom.
Kerana menawarkan perkhidmatan jalur 'lebar' yang sangat memuaskan hati.
Operator siap bagi cadangan suruh terminate service.
Sangat gembira bila mendengarnya.

Sampaikan aku boleh online guna handphone je.

Khidmat Opera Mini sangat berguna.

Itu sahaja.
Eh, lagi.
Kalau aku nak online kat laptop.
Kena keluar naik kereta baru dapat 3g atau HSPDA.

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Mulut Cakap dengan Operator Celcom

:: Salam Satu Aqidah ::

p/s: handphone tak canggih, mana boleh letak gambar.

p/s lagi: aku nak undi wakil rakyat yang boleh upgrade khidmat internet supaya kurang tenat ada tak? Serius, aku akan pangkah 10 kali buat bentuk 'X'. T.T
Heh, siapa nak Ayat balik ???

6 comments:

ini aku? said...
June 15, 2011 at 7:48 PM

wah update guna henpon ek. tapi henpon aku lagi tenet pon takde cam ne heheh..

[Reply to comment]
cik azeya said...
June 15, 2011 at 9:49 PM

peh peh. hebat cikya updet pakai handphone.

handphone cik azeya, nak online pon tak boleh. 33sekupang lah katekan.


hehehe

[Reply to comment]
Cikya said...
June 16, 2011 at 10:37 AM

bedah,

aku guna simkad broadband lar letak dalam handphone.
Kalau guna plan celcom, mahu menangis nak membayar..

Cik azeya,

33sekupang tu yang mahal sekarang.
Payah nak cari, susah nak jumpa.
Tahan lama pulak tu..

Dah masuk kategori brg antik bernilai kot.. Hehe

[Reply to comment]
apik pehe said...
June 16, 2011 at 3:01 PM

hahaha..boleh jer..mintak la dengan wakil rakyat yg nk bertanding tu nanti..hehehe

[Reply to comment]
Cikya said...
June 23, 2011 at 4:43 AM

Apik,

Lidi tak nak bertanding jadi wakil rakyat ke?
Manifesto bagus ni.. Hehe

Lieyly,

Apa yang best?
Kurang feel update guna handphone..
Haha..
"Sila bersyukur dapat update"
;D

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.