The Other Side

Edisi Gua | Gua Dah Kahwin

Assalamualaikum w.b.t.

Dah lama tak bergua.

Erkk.

Gua dah kahwin, sebab gua syak orang tengok rupa macam dah ada laki 3-4 tahun.
Suku abad pom tak cecah lagi tahu.

3 hari lepas gua pergi Tesco dengan Ma dan abang.
Sebab kemalasan melampau nak pakai blouse,
*semua blouse gua angkut pergi kolej, tinggal kurungs dan stok jubah ayu-ayuan sahaja
Sarung jubah hitam Ihsan mak sedara pergi Haji dan Tudung Hitam+putih, sauk handbag hijau pucat.

Abang gua mengade nak pakai T shirt hitam dengan slack hitam.
Padahal dia dah pakai t-shirt merah, saja je nak matching.

Masuk Tesco, Ma gua pergi serbu ATM,
tanggungjawab gua, eceh,
ambik troli, abang gua tolak, gua pegang depan troli.

Lalu kat promoter dapur letrik tu, 
dia duk hulur-hulur nak promote.
Demm..mesti dia ingat abang dan gua pasangan kan?
Rumah masih kosong kena isi dengan barangan macam tu.

[semua dah ada kat rumah...]
*adik gua cakap, nanti dia kahwin nak duduk kat kampung, semua dah ada...


Hancur hati gua kejap.
Selama ni gua pakai blouse dan jeans atau kurungs, mereka tak pernah nak promote.
Semua salah abang gua.
*haha, tak sedar muka tak boleh menyamar budak sekolah.

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Muka Dah Matang Apa Pom Tak Boleh

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: gua buli abang, dia baik, selalu cakap duit dia banyak nak belanja gua.
haha...nanti gua nak beli jam tangan sebijik untuk dia.

Heh, siapa nak Ayat balik ???

2 comments:

missSenget said...
December 18, 2011 at 9:47 AM

udah2 laa cikya...

ropa da wajib kawen tuhh... :p

[Reply to comment]
pengembara atas bumi said...
December 18, 2011 at 12:35 PM

sweet, . . . . adik beradik yg baik, . . . adik-beradik aku takde nye nak camni, . . . jeles :)

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.