The Other Side

Bersedia Menjadi Ibu Mithali

Assalamualaikum w.b.t...

Kalau banding ilmu keibuan aku dengan adik aku
Aku kalah
Sangat kalah..
Hahaha
Nak menang apanya

Masa anak sedara aku kecik-kecik, adik aku ada kat rumah
Tolong salin pampers, mandikan Syaza
Kadang-kadang pergi umah akak aku masa cuti
Aku tersadai kat kolej

Masa anak sedara aku yang kedua lahir pom sama jugak
Dia yang tolong salin pampers, mandikan, buatkan susu
Aku kalau sempat jumpa pom 2-3 hari jer
Budak tu nak dekat pom makan berhari baru tak nangis
Akhirnya,
Cuti aku pom habis...

[sibuk macam ni ka?]

Al kisahnya,
Masa datang johor pom aku jarang buat semua tu
Syaza asyik cari Cik Su jer..
Huu~

Dan selepas sekian lama,
Aku mandikan jugak Syaza petang semalam,
Pakaikan pampers,
Buat susu,
Habis kena perli dengan Ma, akak dan Cik Su..
" Nak kahwin macam mana..."

Adik aku tambah,
"Ingat senang ker nak jaga anak"

Akak aku sambung,
"Nanti jadi macam aku, kalau dapat mak mertua yang susah, takde mak mertua ker.."

[doktor, anak tak sihat senang jer rawat]

Adeh!
Aku harap semua mudah
Slow-slow lar belajar kan.
Hee~

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Masa Cari Pengalaman

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: aku malas nak fikir...

Heh, siapa nak Ayat balik ???

3 comments:

D_08 said...
May 18, 2011 at 11:59 AM

takpe...dah sampei mase tu nanti....pandei le nanti.... takpon sebab terpakse buat...kan??? kan???

[Reply to comment]
azkiyafarhana said...
May 18, 2011 at 1:15 PM

dayah...kita tak penah layan baby..huhu

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.