The Other Side

Basikal Bodoh Sebijik...

Assalamualaikum w.b.t...

Akhirnya,
Tercapai jugak hasrat nak naik basikal.
Basikal bodoh jer.
Sebab tak boleh bergerak,
Indoor punya basikal.

Semua basikal kat rumah dulu dah sedekah kat orang kampung.
Anak semua dah besar-besar.
Basikal bodoh pom jadi lah.

Basikal bodoh,
Buat lepas gian nak naik basikal.
Sambil dapat kurangkan berat badan insyaAllah.
Erkk, sihatkan badan.. :D


Boleh letak depan TV sambil layan Bones ker, NCIS, House,
Tak pom Chanel 612, 615, 616.
Animax dah jarang tengok sebab dah berapa kali nak ulang,
Tak larat dah nak tengok yang sama.
Yang pasti aku takkan layan sinetron indon
Buat sakit hati jer.

[Sam comel..!]

Kalau mak aku tengok cerita indon pom.
Buat serabut dia jer
Sebab sepanjang cerita aku duk membebel pasal cerita tu
Agaknya,
Kaya produser Indonesia,
Siaran Malaysia suka beli tayang kat TV..
Naik muak Owh!

Lagi bagus aku baca buku
Stok buku yang aku borong kat pesta buku hari tu
Tak khatam semua lagi.

Sooner is better than later right?
Soon.. :)

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Badan

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: basikal tu tak sampai lagi. dalam masa 14 hari sampai.
dah ada aku snap okeh..

Heh, siapa nak Ayat balik ???

2 comments:

Cikya said...
June 13, 2011 at 4:22 AM

Cik Azeya,

tengok jugak ker ? :DD

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.