The Other Side

Edisi Gua | Ego Tanda Sayang

Assalamualaikum w.b.t...

video

Gua ni jenis payah nak cakap cinta,
rasa lah kan,
tak pernah lagi mengaku duk tangkap cinta dengan sesiapa.
habis banyak, habis parah,
gua cakap gua suka sahaja.
Titik.

Sebab gua ego,
buat apa mengaku cinta kat ajnabi, yang belum tentu kahwin dengan gua,
simpan nanti nak cakap lepas kahwin.
Kahkah.

Tapi kalau cakap,
"I Love You" tu,
nak bisul boleh kat mulut,
sebab tiap kali telefon Ma, ending gua cakap macam tu...

Buat apa cakap "I Love You"
kat orang yang belum tentu balas,
"I Love You Too"
Ultimate friendzone trick,
gua balas,
"Thank you!"
--- the confession session shall end---

Tapi,
satu je, kalau gua cakap gua sayang kat siapa-siapa,
lebih baik ambik serius,
sayang gua mahal tahu,
payah nak mengaku...

Gua sayang, insyaAllah gua jaga,
tak nak maju sama-sama, tak nak orang yang gua sayang,
hanyut lagha dengan nikmat dunia.

Dulu zaman sekolah, 
gua menangis, kenapa budak yang jadi tablemate gua,
tak berapa excel or se-excel dengan gua.
Tak nak pandai sorang-sorang.
Sedih kot!

Buat otak jalan fikir banyak-banyak sampai,
kedekut ilmu ker?
tak tolong ajar dia ker?
Allah.
Terkedu gua...
T__T

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Sahabat Dunia Akhirat Kesayangan Gua

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: gua memang ego bab perasaan ni, beruntung siapa dapat dengar gua cakap sayang kat dia.
ekekeke ;D

Heh, siapa nak Ayat balik ???

5 comments:

a.samad jaafar said...
January 10, 2012 at 10:17 AM

kadang2 ungkapan cinta dan sayang terlalu murah..

[Reply to comment]
Anonymous said...
May 16, 2012 at 2:17 PM

dan kau pernah cakap yang kau sayang kapun. betul tak?

[Reply to comment]
Cikya said...
May 16, 2012 at 5:46 PM

Anon,

kapun tu apo?
sayang kapun? ekk?

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.