The Other Side

Tengok Sudah, Tak Payah Scan..

Assalamualaikum w.b.t...

Jumaat lepas,
Packing backpack sumbat laptop,
Sling bag letak duit dan segala harta yang penting sepanjang jalan..
Nak balik Kelantan,
Jenguk Ma, Abe dan Kucings kat rumah....

Rasa pakai tak menjolok mata,
Blouse longgar, jeans longgar,
Tudung pom cukup labuh tutup lepas syarak,
Sauk kasut BUM cikai je...

Singgah The Mall,
Cari gajus, pistachio, dan bertih jagung nak balik masak kat rumah.

Tunggu bas Transnasional,
Stesen Bas Putra tengah renovate...

Duk tunggu, kat tempat duduk tu ada suami isteri,
Yang si suami tu, duk tengok aku macam tengah buat CT Scan je..
Ciss..!
Takkan lah dia compare dengan bini dia kat sebelah kot?
Agaknya sebab depan kasut aku tu comot sikit,
Tak pernah basuh...hahaha

Kalau tengok sekilas takpe jugak,
Ni macam dah ada gaya buat muka tengah analyse Ratu Cantik?
Ciss lagi..



[cungkil biji mata nak?!]
 
Tiba- tiba aku rasa tak selamat walau diri macam dah tutup penuh..
T___T

Tengok anak orang berpada-pada lar...
Rasa nya takde buat muka kerek pom masa tunggu bas tu..

Jaga pandangan mata...jaga...
Bini dia OK jer aku tengok..
Hahaha...
Lelaki itu kelakar...
Dan menakutkan...serta pelik...
Pheuuwww~

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Pandangan Derr..

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: apa lar perasaan orang yang bukak-bukak bila jejantanss tengok depa?
Heh, siapa nak Ayat balik ???

5 comments:

apek poyo said...
October 14, 2011 at 4:00 PM

jagolah diri dgn sebaiknya...
walaupun kita sangka masih selamat..huhuhu

[Reply to comment]
Rara. said...
October 14, 2011 at 7:20 PM

maybe mata dia juling kot~ haha!

[Reply to comment]
MakNgah said...
October 14, 2011 at 8:38 PM

lelaki memang gitu. bukan dikiranya. kat akhir zaman ni perempuan kiri kana depan belakang dh xselamat.

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.