The Other Side

Edisi Gua | Disclaimer Terulung

Assalamualaikum w.b.t.

Sebenarnya gua malas aka tak rajin nak claim apa-apa.
Tapi disebabkan ada suara merdu cakap gua duplicate si anon si jambuu mana entah,
maka gua kena buat ini statement.

*serius*

Gua, 
ada prinsip.

Tulis apa yang gua tahu.
Sebab gua hidup zaman batu,
sebelum stok anak ikan bilis muncul lagi.

Umur 11 ker duabelas tahun gua dah masuk mIRC.
Tapi bukan untuk stok geli- geli.
Sekadar nak cari pengalaman.

Gua ni pemalas.
Sumpah, kerja tengok tibi jer.
Tapi waktu gua rajin orang bising,
Nak cakap *dang* 15 dass lah!
Heh!

Gua tak pernah ada mYSpace. 

Tak pernah main DOTA.
Duhh, Dunia Orang Tanpa Aweks apa barang,
hidup gua aweks keliling bahu okeh.
*mohon dengki*
Kalau pernah terbattle dengan nick 
*Yayashee*

Itu adalah member gua yang berkenan dengan nickname Formspring.me gua.

Latest online game yang gua main,
satu je,
:: Deity Wars ::

Nick : Yayashee25

Umur gua? Suku abad tak ceccah lagi.
*jangan dengki*

Tak nak sarkastik ker sinikal ker parody ker witty ker.
Gua cuma pemerhati.
Terbang bebas kat tweet pom bising.
Duhh.
*lastik dahi dengan biji getah tepi sungai*

Kbai. 
Dah berkajang gua karang.
*jari dah cramp tanda protes*

Jaga Diri Jaga Iman Jaga Bahasa

:: Salam Satu Aqidah ::

p/s: apa barang plagiat? Kat Siam banyak derr. 
*gua macho, tolong percaya*

Heh, siapa nak Ayat balik ???

4 comments:

missSenget said...
September 13, 2012 at 2:28 PM

waaaahh...

sapa berani kata gitu kt cikya ni..?

[Reply to comment]
kay_are said...
September 18, 2012 at 8:33 AM

ntah.. sape yang berani cakap ko main kucing peniru ni? tak pernah aku bace entri ko berunsur camtu weh

[Reply to comment]
cikya lah said...
May 14, 2013 at 2:28 AM

Wahahaha..

Miss, lumrah berblogging.
*ayat bajet masuk longkang*
Anon kutuk pom pernah. Kiki

[Reply to comment]
cikya lah said...
May 14, 2013 at 2:29 AM

Haha. Pehh. Boleh terharu la kR prihatin...

*sengih sampai pipi* :D

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.