The Other Side

Edisi Gua | Geli dan Malu Sendiri

Assalamualaikum w.b.t.

Arr... 
Dah 180++ entry dalam blog ni.
Entah banyak mana berfaedah,
banyak-banyak amat yang mengarut.
Sebab menulis sesedap rasa.

Kadang,
bila baca balik entry yang ditulis.
Pehh...
Rasa nak tepuk dahi laju-laju pom ada.
Malu...
Camno gua boleh post benda-benda macam tu.

Tak terkira waktu menulis saat jiwa kacau.
Heh!
Geli tahu, geli!
Cakap kat diri sendiri.
Cheesy,
corny...
Sikit lagi nak jadi bertih jagung berkeju.
Muntah dengan ayat sendiri.



Lepas exam nanti,
dah balik rumah.
Andai gua ada masa yang koyan-koyan,
gua kena tapis balik entry dalam blog ni.

Tepuk-tepuk perut pulak,
harap dapat hilangkan lemak.
haha..
Tepuk dahi sakit Oh!

Jaga Diri Jaga Iman Jaga Tulisan

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: first time tengok bola, Spain vs France. *EURO '12*
Thanks to member for the guidance.
Gua macho, tapi zero knowledge pasal bola. 

Heh, siapa nak Ayat balik ???

4 comments:

kitahamba said...
June 24, 2012 at 3:26 PM

haha. sama2. rasa macam nak wat blog baru yang lebih matang. woha! tapi konfom la xbuat kot memandangkan cuti y diisi dengan LI n thesis

SPAIN MENANG!YEAY!nak tengok pakwe no 1 saya main x malam ni? haha

[Reply to comment]
neslO_ais said...
June 25, 2012 at 6:17 PM

ey ey nnt tgk spain vs portugal - semifinal.. sure spain thru!

[Reply to comment]
cikya lah said...
May 14, 2013 at 2:35 AM

Oh honey...

Harap liverpool kesukaan tuan hamba naik ranking. Ekeke

[Reply to comment]
cikya lah said...
May 14, 2013 at 2:36 AM

Spain...!!!

Sayang german x masuk final.

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.