The Other Side

Alahai Omak Nikahkan...

Assalamualaikum w.b.t...

Err.

Nak buat- buat sasau boleh?
haha.
Tak ada nya.

Err lagi.

Rasa dah lebih sepuluh jari tangan duk hitung member yang bertukar status dari cik kepada puan.
Yang dari puan kepada Mama au Ibu au Umi pom lebih lima dari kalau kira.

Tak sasau mana.
Buat member, 
yang bakal nikah 24 Disember ni.
ehem, 
Tahniah, Barakallah in advance.
Jangan ketuk sangat nanti masa demand hadiah nikah.
Tak kerja lagi.
T_T

Err.

Buat aku fikir,
yang depa duk tup- tup invite cakap nak nikah ni.
Depa cintan cintun ker sebelum tu?

Haa.
Tetiba ajak datang majlis.



Yang paling teruk,
orang siap ingat dah nikah gara status facebook "Married"
dan tiap kali post gambar anak saudara, ekau tag nama si dia..
Ahah!
Serius. Eh.

Apa- apa...
Sudah lah tanya bila Ai nak nikah.
Tak larat nak jawab.
Dan sudah lah cakap Ai jual mahal.
Scandal free okeh.
Telefon pom senyap je.
*padahal contact hilang masa phone hilang dulu*

Alahai omak nikahkan depa,
sebab depa lebih layak.
*buat- buat capai tisu imaginari tepi meja*
Sobs Sobs..

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Niat

:: Salam Satu Aqidah! ::

p/s: untuk awak, maaf saya indecisive. :(

Heh, siapa nak Ayat balik ???

2 comments:

Zomb said...
December 31, 2012 at 1:24 PM

Cikyaaaaa,
nanti kalau cikya kawin,
jgn lupa jemput zomb tau!
:)))

[Reply to comment]
cikya lah said...
May 14, 2013 at 1:51 AM

Oh Zomb.
Isu nikah kahwin ini..
Ibarat, *tengah loading*
Lepas tu internet putus. Gitu haa...

Eyey. InshaAllah. :)

[Reply to comment]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng Mengayat

Back to Home Back to Top Ayat-mengayat..heh!. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.